czwartek, 1 sierpnia 2013

Inne zasady lata - Benjamin Alire Saenz

Widziałam, że książka niebawem ukaże się w Polsce, ja czytałam już jakiś czas temu, w oryginale. Zakochałam się w książce od pierwszej strony, trochę więc o niej napiszę, nie przegapcie pozycji, która jesienią pojawi się na rynku!

Inne zasady lata, to książka dla młodzieży, opowiada o zagubieniu, przyjaźni, miłości, odnalezieniu. Jest prosta, wzruszająca i przede wszystkim potrzebna. Książka bowiem w uroczy i delikatny sposób mówi o miłości między dwojgiem nastoletnich chłopców, odkrywających siebie i swoją seksualność. Inną niż się spodziewali. 

Książka oswaja z tematem, który nadal pozostaje niestety tematem tabu, mówi o różnych obliczach miłości, o pięknie, które możemy znaleźć w najmniej oczywistym miejscu.

Cieszą mnie takie przedsięwzięcia pisarskie, szczególnie skierowane do młodszego czytelnika. Myślę, że wielu chłopców inaczej spojrzy na siebie, a osoby, które książkę przeczytają, niezależnie od własnych preferencji staną się zwyczajnie wrażliwsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz